؛ تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران از ساعت 19:35 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک استقلال به پایان رسید. آرش رضاوند، محمد محبی (دوبار)، سعید مهری، مهدی قایدی و سیدحسین حسینی گلزنان استقلال در این بازی بودند. محسن سفیدچقایی هم تک گل هوادار را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، حسین ابراهیمی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی.

دقیقه 6: روی پاس دیدنی محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند.
دقیقه 8: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز به زیبایی وارد دروازه هوادار شد ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد.

دقیقه 34: استقلال یک بار دیگر به گل رسید ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

دقیقه 40: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به مدافع هواداری که روی زمین تکل زده بود، دور شد.

دقیقه 42: روی پاس دیدنی سعید مهری، این مهدی قایدی بود که در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه فنی و بغل پای او را طهماسبی با یک واکنش دیدنی، آن را مهار کرد.

دقیقه 58: شوت راه دور و پرقدرت داریوش شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: در شرایطی که مهدی قایدی در محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت، ولی ارسال بد صالح حردانی را طهماسبی مهار کرد.

دقیقه 70: ارسال یک کرنر به روی دروازه هوادار، با ضربه سر مرادمند پیش تاخته همراه شد که ضربه او در دستان گلر میهمان آرام گرفت.
دقیقه 71: پس از اشتباه سیدحسین حسینی، این بابک مرادی بود که در محوطه جریمه فرصت خوبی را به دست آورد که ضربه او با برخورد به تور کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: پس از توپ گیری فوق العاده حامدی فر در میانه میدان، استقلالی ها در موقعیت 3 به 2 قرار گرفتند. حامدی فر نیز توپ را به محبی سپرد و او در موقعیت تک به تک، ضربه اش را زد که توپ از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و وینگر بوشهری شانس هت تریک را از دست داد.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها