پنل‌های اس ام اس متعددی برای همه کسب‌وکارها وجود دارد که هر کدام امکانات و قابلیت‌های گوناگونی را برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه، امکانات پنل اس ام اس رایگان برای کسب‌وکارهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد. شک نکنید مطالعه این مقاله شروعی برای کسب یک موفقیت عظیم در کسب‌وکارتان خواهد بود.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای کسب‌وکارها

استفاده از سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس، یکی از با صرفه‌ترین راه‌های حفظ ارتباط با مشتری، تبلیغات و هم‌چنین اطلاع‌رسانی است. اصلی‌ترین دلیل اهمیت پیامک در مقایسه با سایر روش‌های ارتباطی در کسب‌وکار این است که پس از ارسال پیامک، 98% از افراد در اولین دقایق آن را مطالعه می‌کنند. در واقع می‌توان گفت پیامک‌های تبلیغاتی بالاترین میزان نرخ باز شدن را در مدت زمان کوتاه دارند. از مزایای استفاده از پنل پیامکی، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • مدیریت بهتر روابط عمومی با مشتریان
  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش تعامل مشتریان
  • برندسازی در مدت زمان کوتاه
  • معرفی خدمات و محصولات جدید به کاربران
  • دسترسی دائم به مشتریان

استفاده از پنل پیامک به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین شما در هر زمان که بخواهید، به‌راحتی می‌توانید وارد پنل اس ام اس کسب‌وکار خود شده و به مشتریان خود پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس رایگان برای همه کسب و کارها

امکان استفاده از پنل اس ام اس رایگان برای انواع کسب‌وکارها

مهم‌ترین دلیل استفاده از پنل پیامک انبوه، دسترسی به همه مشتریان و کاربران اختصاصی هر کسب‌وکار است. یکی از ویژگی‌هایی که باعث پرطرفدار شدن روش بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس شده، امکان استفاده از آن برای درصد بسیاری از کسب‌وکارها است. به‌عبارتی، فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما آنلاین باشد یا فیزیکی، با استفاده از پنل اس ام اس رایگان و غیررایگان، می‌توانید فروش خود را افزایش داده و تحولی گسترده در کسب‌وکارتان به‌ وجود آورید. یک پنل اس ام اس حرفه‌ای با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع، نیازهای مشاغل مختلف را برطرف می‌کند.

استفاده از سامانه پیامکی، فقط محدود به کسب‌وکارهای بزرگ نمی‌شود؛ بلکه کسب‌وکارهای متوسط و کوچک نیز به همان اندازه می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. کسب‌وکارهای کوچک و خانگی با استفاده از قابلیت‌های گوناگون پنل پیامکی می‌توانند محیط کاری خود را گسترش دهند. یکی از بهترین روش‌های معرفی کسب‌وکارهای خانگی، ارسال پیامک تبلیغاتی به مناطق مجاور محل کار است.

امکانات پنل اس ام اس رایگان؛ قابلیت‌هایی که برای کسب‌وکارها دارد

پنل‌های اس ام اس متعددی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارند. به‌عنوان مثال برای ارسال پیامک انبوه به‌صورت رایگان از طریق پنل پیامکی فراز اس ام اس، شما می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید.

پنل اس ام اس رایگان برای همه کسب و کارها

امکان ارسال پیامک‌ها از روی نقشه با استفاده از سامانه پیامکی رایگان

یکی از کاربردی‌ترین روش‌ها برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه، استفاده از قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه است. استفاده از روش ارسال پیامک‌ها بر اساس نقشه موردنظر، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا منطقه خاصی را روی نقشه انتخاب کنید و پیامک‌های تبلیغاتی خود را فقط برای افرادی که در آن مناطق سکونت دارند ارسال کنید.

با پنل اس ام اس رایگان، پیامک‌ها بر اساس کد پستی ارسال کنید

یکی از امکاناتی که پنل‌های اس ام اس رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد، ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی است. در روش ارسال پیامک بر اساس کد پستی، می‌توانید به افرادی که در محله موردنظر شما هستند، پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. یکی از مزایای اصلی ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی، جلوگیری از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی و استفاده بهینه از بودجه‌ درنظر گرفته شده است.

ارسال به اصناف و مشاغل؛ یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی رایگان

یکی از خدماتی که پنل‌های اس ام اس رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف است. کسب‌وکارها با استفاده از این سرویس می‌توانند برای مشاغل مورد هدف خود پیامک ارسال کنند. استفاده از این روش باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود؛ زیرا بازاریابی پیامکی برای کسانی صورت می‌گیرد که با نوع کسب‌وکار شما مرتبط هستند.

ارسال به دکل BTS؛ یکی از امکانات کاربردی پنل اس ام اس رایگان

یکی دیگر از روش‌های ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی، ارسال از طریق BTS است. هنگامی که قصد داریم به افراد حاضر در مکان موردنظر پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم، استفاده از این روش بسیار کاربردی خواهد بود. البته به یاد داشته باشید که در روش BTS نیاز نیست که افراد مورد هدف ساکن همان منطقه یا محل باشند، بلکه حضور این افراد در آن کافی است. در واقع در روش BTS امکان ارسال پیامک به همه رهگذران و افرادی که همین حالا در مکان موردنظر حضور دارند، فراهم است.

امکان بازاریابی تبلیغاتی بر اساس شهر و استان‌های به‌خصوص

در برخی پنل‌های پیامکی رایگان، هم‌چون پنل پیامکی فراز اس ام اس، کاربران می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی خود را بر اساس شهر و استان موردنظرشان ارسال کنند. این نوع ارسال پیامک انبوه بسیار هدفمند بوده و نتایج دقیقی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

ارسال پیامک‌های انبوه و هدفمند با پنل پیامکی رایگان فراز اس ام اس

در این مقاله در مورد پنل اس ام اس رایگان برای کسب‌وکارهای مختلف صحبت کردیم. با مطالعه این مقاله با امکانات و قابلیت‌های پنل پیامکی رایگان آشنا شدید. استفاده از سامانه پیامکی را به‌عنوان یک فرصت اضافه به‌منظور رونق هرچه بیشتر کسب‌وکارتان درنظر بگیرید. پیامک تبلیغاتی انبوه، باعث افزایش فروش و سود شما در کسب‌وکار خواهد شد.

یکی از معتبرترین و مجهزترین پنل‌های اس ام اس رایگان، سامانه پیامکی فراز اس ام اس است. این پنل، از همه امکانات و قابلیت‌هایی که در موارد فوق به آن‌ها اشاره کردیم برخوردار است. هم‌چنین این سامانه قابلیت وب سرویس پیامکی نیز دارد؛ در واقع شما با استفاده از پنل پیامک فراز اس ام، می‌توانید سایت را به پنل متصل کرده و دیتاهای مورد نیازتان را از این طریق جمع‌آوری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل رایگان پیامکی فراز اس ام اس، پیشنهاد می‌کنیم به سایت farazsms.com سر بزنید.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها